radiopradiovsharetoolundohidexoxpxvc1pc2pc3pc4pc5pc6pc7pc8pc9pc0pc1vc2vc3vc4vc5vc6vc7vc8vc9vc0varrowoarrowvbackbackarrowboxpboxvcalculccheckoccheckpccheckvcerclepcerclevcheckocheckpcheckvcloseoclosepclosevquoteemailexpandviewinfolocationovalepovalevpinplusopluspplusvprintradioorightangleleftangledownloadspeceyeviewcreditpaymentfacebooktwitterinstagramyoutubecbackarrowoprintoshareowarningeditwrenchpinmaplocalizationchelpcalfullocvalideocclearocdeleteocaddocremoveocinfoodeletetwarningocalemptyocemailocfacebookoctwitterocfacebookpcinstagrampctwitterpcyoutubepgrid3x3twarningppdfthreesixtyarrow-blackarrow-whiteplay-btnfiltersearchextlinksquare

Maverick X rc Turbo R - International version

YLI ESTEIDEN

Värit
  •  

Haasta itsesi ja ylitä mahdottomaltakin tuntuvat esteet – Maverick™ X rc Turbo R on kallioajoon suunniteltu rinnakkainistuttava ajoneuvo, joka selviytyy kiperimmistäkin paikoista ja jättää haastajat kauas taakse.
ALKAEN:

33 190 €
Pyydä tarjous
moottori

TURBO R

etutasauspyörästö

SMART-LOK™-TEKNOLOGIA*

renkaat ja vanteet

30" MAXXIS LIBERTY -RENKAAT JA 14" BEADLOCK-ALUMIINIVALUVANTEET

suojaus

TÄYSIMITTAINEN HMW-POHJAPANSSARI, UHMW-KIVISUOJAT, PUOLIOVET, ALUMIINIKATTO, SUOJATANKO JA KELAUTUVAT NELIPISTEVYÖT

182,9 cm uskomatonta suorituskykyä

YLITÄ RAJASI

Maverick X rc Turbo R on 182,9 cm leveä tehopakkaus, jossa on kilpakentiltä tuttu jousitusgeometria sekä suorituskykyiset iskunvaimentimet, vanteet ja renkaat, jotka takaavat erinomaisen hallittavuuden. Jos haluat ottaa haltuusi erilaiset maastot ja kokeilla rajojasi, Maverick X rs Turbo on juuri oikea valinta tähän.

Alan johtava 172 hv:n turboahdettu ja välijäähdytetty Rotax® ACE -moottori

PITELEMÄTÖNTÄ TEHOA

Tässä on SSV-ajoneuvojen moottorien kuningas: tarkkuustyöstetty, kolmisylinterinen Rotax ACE. Sen väkevä teho (172 hv* / 7 250 kierr./min) ja vääntö (168 Nm / 6 500 kierr./min) kiidättävät ajoneuvoa maastossa kuin maastossa. Tehopakkaus kiihdyttää nopeuteen 96 km/h vain 4,4 sekunnissa*.

*Perustuu BRP:n sisäiseen testaukseen.

Lukittava etutasauspyörästö

Lukittava etutasauspyörästö

Can-Amin ainutlaatuinen Smart-Lok™-teknologia* on alan uusi merkkipaalu, joka tarjoaa erinomaista pitoa kaikkein vaativimmissakin olosuhteissa. Täysin lukittava, ajon aikana säätyvä etutasauspyörästö, jossa on elektronisesti ohjatut automaattiset käyttötilat, tai vaihtoehtoisesti helppo painikkeen painallus, jolloin käytössä ovat esisäädetyt, älykkäät kalibroinnit ajotyylisi mukaan. Useamman tulolähteen ansiosta Smart-tila lukittuu välittömästi oikealla kuormituksella oikeaan aikaan. Erinomaiset pito-ominaisuudet on yhdistetty ennennäkemättömällä tavalla hyvään ohjattavuuteen pienillä nopeuksilla.

*Smart-Lok-teknologia on kehitetty yhteistyössä TEAM Industries -yhtiön kanssa, joka on markkinajohtaja voimansiirtotekniikan alalla.

Edistyksellinen virtausdynamiikka

TEHOKAS VIRTAUS

Ilman tulo- ja pakojärjestelmä on viritetty tuottamaan optimaalinen teho, taloudellisuus ja kaasuvaste. Can-Am Maverick tarjoaa tinkimätöntä suorituskykyä kaikissa oloissa. Kolme kookasta, nokkelasti sijoitettua ilmanottoa syöttävät Rotax ACE -moottoriin ja CVT-vaihteistoon puhdasta ilmaa ja pitävät toimintalämpötilat alhaisina, ja urheiluhenkinen pakoputki antaa moottorin murista estoitta.

Erittäin tehokas ja kevyt rakenne

NEROKAS RUNKORAKENNE

Maverickin erittäin kevyt, jäykkä runko on valmistettu edistyksellisestä kaksifaasiteräksestä (DP 980). Entä mitä hyötyä siitä on? Rakenteella on 53 % parempi vääntöjäykkyys, vaikka se on 20 % lähintä kilpailijaa kevyempi.

QRS-X-vaihteisto

VIIVEETTÄ ETEENPÄIN

Kompakti ja erittäin suorituskykyinen QRS-X CVT -vaihteisto on kalibroitu toimimaan tehokkaasti turboahtimen kanssa, niin että viive on lähes kokonaan eliminoitu, eivätkä vaihteensiirrot tai väännön katkokset hidasta menoasi. Pitkän, leveän ja paksun variaattorihihnan ansiosta tämä on järein ja kestävin kolmirullainen voimansiirtojärjestelmämme.

TTX-jousitus, jossa alan johtava joustomatka ja kaarevat alatukivarret

LUOTETTAVAA SUORITUSKYKYÄ

BRP:n neljän tukivarren TTX-jousituksessa on peräti 61 cm:n joustomatka, trophy truck -maastokilpureita muistuttava pitkittäistukivarsi sekä pyörien sivukallistumaa kontrolloivat kolme tukivartta. Rakenne takaa optimaalisen jousitusgeometrian kaikissa tilanteissa, myös pyörien voimakkaissa liikkeissä. Lopputulos? Verrattoman tehokas voimansiirto pyörille, lähes täysin poukkoilematon ohjaus, täsmällinen ohjausvaste ja luotettavampi tuntuma suurissa nopeuksissa.

Ergo-Lok-ohjaamo† ja neljään suuntaan säädettävät istuimet

KULJETTAJAKESKEINEN

Kaikki hallintalaitteet on sijoitettu kuljettajaa ajatellen juuri oikeille paikoille. Polkimet tarjoavat aiempaa paremman jalkatuntuman hankalassa maastossa, ja tasapohjainen ohjauspyörä kallistuu 25 astetta ylös- ja alaspäin tuoden ohjaukseen lisää tarkkuutta. Neljään suuntaan säätyvissä istuimissa on 5 cm säätövaraa korkeussuunnassa ja 15 cm vaakatasossa. Helposti asennettavat lisävarusteet ja valmis johdotus antavat mahdollisuuden muokata ajokista aidosti oman maun mukaisen.

Kilpahenkinen suojaus

PARASTA SUOJAA

Vakiona kelautuvat nelipistevyöt. Vakiona puoliovet ja alumiinikatto. Myös etusuojatanko sekä etu- ja takaosan vetokoukut täydentävät Maverickin kattavaa varustusta.

Can-Amin tuttu perimä ja uuden sukupolven muotoilu

KIIHKEÄÄ LUONNETTA

Maverickin intensiivinen kokonaisvaikutelma syntyy suorituskykyä parantavista mekaanisista ja rakenteellisista ratkaisuista, tunnusomaisista LED-valoista edistykselliseen ohjaamoon. Suunnittelijat ovat valinneet Maverick X rc Turbo R -mallin väriksi futuristisen kirkkaansinisen.

Herkästi reagoivat 30” Maxxis Liberty -renkaat

RASKAASEEN KÄYTTÖÖN

Muihin Maverickiin tehtyihin parannuksiin verrattuna 14” beadlock-alumiinivaluvanteilla varustettuja 30” Maxxis Liberty -renkaita voisi pitää vähäpätöisenä asiana, mutta itse asiassa niiden voimakkaalla pintakuviolla ja vahvalla rakenteella on olennaisen tärkeä merkitys Maverickin suorituskyvylle.

Täysin säädettävät, lisäsäiliölliset FOX 3.0 PODIUM RC2 -iskunvaimentimet bypass-rakenteella

OTA HAASTE VASTAAN

Maverick X rs -mallin etujousituksessa on täysin säädettävät FOX 2.5 Podium RC2 Piggyback -iskunvaimentimet, joissa on bypass-rakenne ja puristus- ja paluuvaimennuksen kaksinopeuksinen säätö. Takajousituksessa käytetään luokkansa johtavia FOX 3.0 Podium RC2 -iskunvaimentimia, joissa on lisäsäiliö- ja bypass-rakenne sekä puristus- ja paluuvaimennuksen kaksinopeuksinen säätö. Tuloksena on erittäin hallittu suorituskyky.

Erittäin lujasta HMW-muovista valmistettu pohjapanssari

RAJUUN MENOON

Järeän HMW-pohjapanssarin lisäksi Maverick X rc Turbo R -mallissa on UHMW-kivisuojat sekä HMW-muoviset tasauspyörästön ja jousituksen suojat, jotka suojaavat ajoneuvon tärkeimmät osat.

Tehokas vinssi

NOPEASTI TAKAISIN RADALLE

Etupuskuriin sijoitettu 2 041 kg:n vinssi, jossa on synteettinen köysi, antaa Maverickille riittävästi voimaa kiskoa itsensä ja kilpakumppanit irti kiperistä paikoista.

Tekniset tiedot

K

Korkeus

(170.2 cm)

Korkeus

(170.2 cm)

P

Pituus

(337.8 cm)

Pituus

(337.8 cm)

L

Leveys

(182.9 cm)

Leveys

(182.9 cm)

A

Akseliväli

(259.1 cm)

Akseliväli

(259.1 cm)

M

Maavara

(38.1 cm)

Maavara

(38.1 cm)

K Korkeus : (170.2 cm)
P Pituus : (337.8 cm)
L Leveys : (182.9 cm)
A Akseliväli : (259.1 cm)
M Maavara : (38.1 cm)
moottori

TURBO R

etutasauspyörästö

SMART-LOK™-TEKNOLOGIA*

renkaat ja vanteet

30" MAXXIS LIBERTY -RENKAAT JA 14" BEADLOCK-ALUMIINIVALUVANTEET

Väri CARBON BLACK & OCTANE BLUE

MIKSI KANNATTAA VALITA CAN-AM-LISÄVARUSTEITA?

Laatua ja saumatonta yhteensopivuutta. Lisävarusteemme toimivat ja sopivat yhteen, näyttävät hyvältä ja ovat pitkäikäisiä, ja niiden avulla teet Can-Am-ajoneuvosta itsesi näköisen. Tarjolla on lukemattomia mahdollisuuksia yhdistellä ja räätälöidä juuri sellainen varustus, jonka haluat.